Komuniti PTT Zello, Channel : Lebuhraya Utara-Selatan ( tweet @kpttlus ) adalah channel perkongsian informasi trafik sepanjang Lebuhraya Utara-Selatan kendalian PLUS.

Komuniti PTT Zello, Channel : Lebuhraya Utara-Selatan ( tweet @kpttlus ) adalah channel perkongsian  informasi trafik sepanjang Lebuhraya Utara-Selatan kendalian PLUS.

Tiada sebarang perkongsian info roadblock, speedtrap, aes dan seangkatan dengannya termasuk semua perkongsian info tugas2 penguatkuasaan undang2 negara.

Komuniti ini adalah di bawah kendalian bersama channel " Rakan COPS PDRM " dan " Radio Online Bara FM ". Kerjasama ini adalah inisiatif bersama pemilik2 channel dan empunya radio online.

Semua kerja2 komuniti adalah tidak dibayar. Segalanya atas rela hati dan perihatin untuk membantu. Harapan agar semua yang menggunakan jaluran berhati mulia dan boleh menggunakannya sebaik mungkin.

Channel dikawal selia oleh lebih daripada 20 orang moderator dan sekurang2nya 3 orang aktif. Komunikasi atau tindakan yang tidak berkesan akan ditampan oleh moderator. Kesemua moderator adalah terlatih mengikut keupayaan masing2.

"Kami Bukan Tak Tahu Tapi Kami Bukan Pakar"

Komuniti PTT Zello . Channel : Lebuhraya Utara-Selatan
http://kpttlus.blogspot.com



Post a Comment